yohioisnumber1

Direktlänk till inlägg 12 september 2013

Om mig

Av Linnea - 12 september 2013 16:29

Hej, jag heter Linnea och är galen i Yohio! Jag är mobbad av två som är äldre än mig men när jag tänker på yohio så känns det som om han står bredvid mig och det hjälper mig att strunta i dem, tyck inte synd om mig för snart blir det synd om dem....  


Jag är 12 år gammal och ni får gärna följa mig på instagram där jag heter LinneaClowniac

Om ni tycker att det känns jobbigt att jag är mobbad så gör inte det, jag har fantastiska vänner som stöttar och hjälper mig när det behövs. Jag tänkte börja med en novell om yohio lite senare. Jag vet att många gör såna men jag tänkte varför inte för jag älskar att hitta på historier och Yohio gör mig alltid glad, alltid!

Jag börjar på novellen om några minuter, hoppas ni gillar min blogg, kommentera och fråga gärna  

INTE MIN REDIGERING ELLER BILD! OM DET ÄR DIN BILD SÅ SÄG TILL OM JAG INTE FÅR LÅNA DEN!!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea - 12 september 2013 17:01

Jag vände mig om och där stod Yohio. Jag brydde mig inte om hur han kom dit så fort, jag bara slängde mig i hans armar. Han kramade mig och viskad i mitt öra - Vi åker hem nu Jga nickae och följde med. Vi gick till hans lägenhet och satte oss i s...

Av Linnea - 12 september 2013 16:37

Jag heter Haru. Jag är 15 år och älskar rosa! Jag är liskom det duktiga i skolan och lärarnas ''favvo'' men på senaste tiden har det blivit annorlunda i klassen. Killarna som är ''populära'' och som brukar mobba mig tittar i stället bara efter mig nä...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards